Sabtu, 14 Mei 2011

Status-status FB yang bikin agan2 NGAKAK

Thank you for using rssforward.com! This service has been made possible by all our customers. In order to provide a sustainable, best of the breed RSS to Email experience, we've chosen to keep this as a paid subscription service. If you are satisfied with your free trial, please sign-up today. Subscriptions without a plan would soon be removed. Thank you!
Quote: 1. Met Molor Sayang…2. Seandainya gw punya Doraemon, mungkin bakalan banyak cewe yang mau sama gue..3. Plat idaman gue ni.. BH 151 TT4. Ga semua Orang Bisa BACA dan COMENT status gw!!!5. Buat gue , KELUARGA IDEAL itu adalah keluarga yg terdiri dari 3 orang ISTRI dan 1 Orang ANAK.6. Untuk sementara ini bagi teman2 yang ingin menulis di dinding FB ane, ane mohon maaf

UNIC 15 May, 2011


--
Source: http://www.klikunic.com/2011/05/status-status-fb-yang-bikin-agan2.html
~
Manage subscription | Powered by rssforward.com

Loading....

Tidak ada komentar:

Posting Komentar