Minggu, 15 Mei 2011

[SHARE] anak kecil mau bunuh temenya di net ane [no hoax]

Thank you for using rssforward.com! This service has been made possible by all our customers. In order to provide a sustainable, best of the breed RSS to Email experience, we've chosen to keep this as a paid subscription service. If you are satisfied with your free trial, please sign-up today. Subscriptions without a plan would soon be removed. Thank you!
ane cuma mau sekedar share pengalaman aneh di net ane.gini gan ceritanya tadi siang di net, ane lagi maen game kesayangan ane (Ayodance ).Di sebelah ane ada anak SD maen PB ama temen temenya kira" tu anak" kelas 4 SD an.terus mereka tiba" ribut.gini gan percakapan mereka.A1: anak 1 A2: anak 2 (duduk di sebelah kompi ane)A3: temenya tu anak berdua (duduk di sebelah anak 2)A1: eh lu anjing jangan

UNIC 16 May, 2011


--
Source: http://www.klikunic.com/2011/05/share-anak-kecil-mau-bunuh-temenya-di.html
~
Manage subscription | Powered by rssforward.com

Loading....

Tidak ada komentar:

Posting Komentar