Selasa, 10 Mei 2011

Apa yang paling agan inget waktu agan sunatan?

Thank you for using rssforward.com! This service has been made possible by all our customers. In order to provide a sustainable, best of the breed RSS to Email experience, we've chosen to keep this as a paid subscription service. If you are satisfied with your free trial, please sign-up today. Subscriptions without a plan would soon be removed. Thank you!
Hai gan Pertamax-tamax ane bukan sampe nanya beginian..Ane cuma pengen bikin trit aja,,berhubung sekarang ane lagi di hajatan sunatan sepupu ane, jadi de tema tritnya begini Menjawab pertanyaan diatas, kalo ane c yang paling ane inget pas sunatan almarhum kakek ane..waktu itu beliau lagi sakit jadi ga bisa dateng ke hajatan ane..trus abis disunat ane langsung ngunjungin beliau, dan beliau

THE GUNNERS 11 May, 2011


--
Source: http://www.klikunic.com/2011/05/apa-yang-paling-agan-inget-waktu-agan.html
~
Manage subscription | Powered by rssforward.com

Loading....

Tidak ada komentar:

Posting Komentar